Over de helft - Reisverslag uit Dornbirn, Oostenrijk van Vera - WaarBenJij.nu Over de helft - Reisverslag uit Dornbirn, Oostenrijk van Vera - WaarBenJij.nu

Over de helft

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

30 Oktober 2014 | Oostenrijk, Dornbirn

Servus,

Ik ben een beetje gefaald in mijn goede voornemen om een reisverslag bij te houden. Er is al zoveel gebeurt, dat ik geen eens meer alles weet.

Ik ben in de eerste week van Oktober naar WolzenBolzen (skate evenement) in Zwitserland geweest, hele technische maar toffe track. Ik ben daarna nog met Bart op bezoek geweest bij Robert en Anna in Innsbruck. Voor de rest heb ik niet echt meer tripjes gemaakt, maar vooral leuke dingen in de buurt gedaan. Ik heb natuurlijk ook nog gewoon school en huiswerk. Wat hier wel een beetje vervelend is, is dat ze met allemaal pre-assignments en post-assignments werken, dan moet je dus voordat de les is begonnen al opdrachten inleveren en achteraf moet je ook nog opdrachten inleveren.

Maar kort samengevat, bevalt het leven als een exchange student me wel. Het begint hier wel kouder te worden, je moet nu toch wel een dikkere jas uit de kast pakken, maar wanneer het zonnetje schijnt voelt het nog best warm aan. Je kan ook al sneeuw op de bergtoppen zien, laten we hopen dat het wintersport seizoen snel begint.

Oja, had ik al verteld dat ik aankomend weekend voor 5 dagen naar Italie ga en die week erna naar Marokko om te surfen, bij deze dan.

Tschüüüüüüs

  • 31 Oktober 2014 - 17:34

    Rene Koppen:

    en waar zijn de foto’s?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Dornbirn

Vera

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 3436

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 31 December 2014

Een semester in Oostenrijk (Dornbirn, Voralberg)

Landen bezocht: