Een week verder - Reisverslag uit Dornbirn, Oostenrijk van Vera - WaarBenJij.nu Een week verder - Reisverslag uit Dornbirn, Oostenrijk van Vera - WaarBenJij.nu

Een week verder

Door: vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

07 September 2014 | Oostenrijk, Dornbirn

Grüß Gott

Even kijken, waar waren we gebleven..

Vorige week woensdag, de 27e zijn we met school naar de berg Karren (976m) geweest, we gingen met de lift omhoog en gingen daarna naar beneden hiken, dat was zeker leuk om te doen en zo een tochtje is zeker voor herhaling vatbaar, je hebt hier verschillende hiking trails in de buurt .

Zaterdag hebben we met het hele huis gebarbecued en na de bbq zijn we naar Bregenz geweest, daar was het Bregenz Havenfest met vuurwerk, muziek en gezelligheid.

Woensdag ben ik naar Milaan geweest, joepie. Uiteraard pizza gegeten en Duomo di Milano gezien.

Vrijdag en zaterdag had ik entrepreneurship, van 14:00 tot 20:10 en van 09:00 tot 16:15, in het weekend. Ze houden hier van intensieve lessen, lees: zoveel mogelijk in een zo een kort mogelijk tijdbestek stoppen. Dat was iets minder, maar de lessen zijn zeker goed te doen qua moeilijkheidsgraad.
Oh trouwens ze hebben hier mega grote ramen op school, dus de eerste schooldag begon goed, ik had meer tijd besteed aan naar buiten kijken, dan opletten.

Het zonnetje schijnt, het wordt vandaag 25 graden, ik ga zwemmen in de Bodensee.

DOEI

p.s. Ik heb nog steeds geen foto's op mijn laptop gezet, ze komen eraan.

  • 15 September 2014 - 17:46

    Rene Koppen:

    Mooie foto’s, is dat nou naar school gaan of vakantie ;p, dat eten allemaal zelf gemaakt?
    Veel plezier nog enne geen longboarden daar?

  • 18 September 2014 - 12:31

    Vera :

    Ja, eten allemaal self gemaakt. Ik moet wel even laten zien dat ik het overleef in mijn eentje :P
    Veel vakantie, maar ik heb hier rustige periodes op school en drukke en nu is het nog rustig, maar volgende week is het bijvoorbeeld weer heel druk.
    Longboarden gebeurt niet zoveel eigenlijk, maar er zijn genoeg andere dingen te doen.

  • 29 September 2014 - 21:57

    Trudy:

    Heeeee Vera!

    Zo te lezen heb je het prima naar je zin! Ik zou dolgraag even op de thee komen, maar het blijft hier maar mooi weer in Nederland......dus er moet gewerkt worden . We missen je wel hoor!

    Geniet vooral en let ook af en toe goed op tijdens de les :-)

    Liefs, Trudy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Dornbirn

Vera

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 3425

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 31 December 2014

Een semester in Oostenrijk (Dornbirn, Voralberg)

Landen bezocht: