Het is dan bijna zover - Reisverslag uit Velsen, Nederland van Vera - WaarBenJij.nu Het is dan bijna zover - Reisverslag uit Velsen, Nederland van Vera - WaarBenJij.nu

Het is dan bijna zover

Blijf op de hoogte en volg Vera

21 Augustus 2014 | Nederland, Velsen

Grüß Gott

Over een paar uurtjes is het zover, dan vertrek ik voor 4 maanden naar Oostenrijk, om preciezer te zijn: Dornbirn. Een stad in de Oostenrijkse deelstaat Vorarlberg, waarvandaan Zwitserland, Duitsland en Liechtenstein binnen een half uur bereikbaar is. Ik heb nog geen idee wat ik moet verwachten, ik heb geen idee wat ik allemaal nodig heb, maar ik zie het allemaal wel en hoop maar dat ik mijn eigen kookkunsten overleef. Ik zal proberen om zo nu en dan een verslagje te schrijven, maar ik kan niks beloven dankzij het drukke studentenleven. Mijn volgende verslag zal ik vanuit het pittoreske Oostenrijk schrijven

• 21 Augustus 2014 - 22:43

Camar:

Komt helemaal goed Veer gelukkig hebben ze daar ook gewoon winkels. Hoop nog even bij je langs te kunnen komen!

• 22 Augustus 2014 - 07:25

Rachel: