Het is dan bijna zover - Reisverslag uit Velsen, Nederland van Vera - WaarBenJij.nu Het is dan bijna zover - Reisverslag uit Velsen, Nederland van Vera - WaarBenJij.nu

Het is dan bijna zover

Blijf op de hoogte en volg Vera

21 Augustus 2014 | Nederland, Velsen

Grüß Gott

Over een paar uurtjes is het zover, dan vertrek ik voor 4 maanden naar Oostenrijk, om preciezer te zijn: Dornbirn. Een stad in de Oostenrijkse deelstaat Vorarlberg, waarvandaan Zwitserland, Duitsland en Liechtenstein binnen een half uur bereikbaar is. Ik heb nog geen idee wat ik moet verwachten, ik heb geen idee wat ik allemaal nodig heb, maar ik zie het allemaal wel en hoop maar dat ik mijn eigen kookkunsten overleef. Ik zal proberen om zo nu en dan een verslagje te schrijven, maar ik kan niks beloven dankzij het drukke studentenleven. Mijn volgende verslag zal ik vanuit het pittoreske Oostenrijk schrijven

  • 21 Augustus 2014 - 22:43

    Camar:

    Komt helemaal goed Veer gelukkig hebben ze daar ook gewoon winkels. Hoop nog even bij je langs te kunnen komen!

  • 22 Augustus 2014 - 07:25

    Rachel:

    Veel plezier Veraaaaaa!
    Shop ook voor mij ;)
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Velsen

Vera

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 3431

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 31 December 2014

Een semester in Oostenrijk (Dornbirn, Voralberg)

Landen bezocht: